16 Ekim 2010 Cumartesi

kinci ve biraz da mağrur

son günlerde cok pis bileniyorum yakalasam ağzının ortasına ortasına vurasım var saçını başını yolup üstünü başını parçalayıp iffetine leke süresim var. hayır zate soğuktan bütün loblarım titreşim halinde bi de insan olana bu kadar asabiyet yüklenmez ki. pislik gibi insanlar yerküreden siktirolup gitmeyecekse bileyim ben de bi önlemini alayım misal inthar komandosu olayım. komandoluk iyidir zihni dinç tutar.

istanbulda en cok neyi özledin dese biri hiç acımam inririm bastonu bıngıldığına. bana böyle sorularla gelmeyin ya insanlıktan nasibimi alamamışım ki ben daha özlem gibi hissiyatlara sahip olayım. şaka la şaka hislenebiliyorum bazen ama şu an degil. o kuyruğu sallarken iyiydi ama dik tutmaya gelince abartıyorum. pislik gibi davrancaksın bok yerine koymıcaksın kızım derken bi bakıyorum kinlendikçe kinlenmiş gözleri pörtlettikçe pörtletmişim. var yaaaa BİTTİN SEN OOLOM!!!!!!
piçak: