26 Aralık 2010 Pazar

güvercin teyze


bitakım totolojik önermelerim var hepsi şahsımın çıkarlarını koruyacak cinsten inanmayan google kullansın görcek ki ben haklıyım -eger tabi google kullanmayı biliyorsa, google'a "abu gadın laf mı gonuşuyo ne diyo bu allasen" diye sormasın, teknolojiden bilimden anlasın mümkünse. ben nası ilişkiden anlıyorsam insan sarrafıysam o da üstüne düşeni yapsın.
totolojik önerme 1: bir kadın ağlıyorsa bilinki sinirdendir. kavgada galibiyet çabası yoktur o an bu yüzden galip gelemeyecegini anladığı anda muslukları açmak gibi basitçe bi eyleme başvurmaz kadın dediğin. sinir anında aorttan cıkan sinir hücresi beyne giderken göz pınarındaki salgı bezine carpmış, ordaki mitekondriyal baskıya dayanamayan bez parçaları birbiriyle dalaşmaya başlamış, bizim aorttan cıkan sinir hücresi salgı bezinde bi kaosa neden olduğundan bezden kaçan kurtulmuş, yanaktan aşşa pervasızca salıvermiştir kendini. bilimsel açıklaması da budur dediğim gibi inanmayan google'a baksın.
totolojik önerme 2: bir erkek siz kavga etmeye, hırgür cıkarmaya çalışırken gülüyorsa bilinki götü kocamandır veya geydir toptur en olmadı kesin darmabumdur. çünkü insan olan karşısındaki burnundan solurken sajdlksad demez ahahaha hiç demez. bu gülüşlere "noldo yarram gücüne mi gitti bak benim gitmiyor cünkü zerre sikimde degilsin" anlamı yükleyen birey coktan kaybetmiştir cünkü komplekslidir ve muhtemeldir onun da götü kocamandır. bunun bilimsel bi açıklaması yok tamamen şahsi kanaatim
totolojik önerme 3:bir erkek hayır dediğinde bunun tek anlamı vardır o da "tamam senin degin olsun". bu yüzdendirki kadın isteginin gerçekleşmesini dört gözle bekler.bekler.bekler.bekler.bekler.evet beklemeye devam eder. beklemekten sıkıldığı an pislik gibi davranma hakkını saklı tutar yol verme hakkını da keza öyle.
totolojik önerme 4:erkeklerin hayatlarında kadın yoktur kadınlar vardır bunu baştan kabul etmek her bir kadının ayrı ayrı görevidir cünkü erkek doğası geregi özgürdür cokeşlidir geydir. erkegin sikinden cıkan ego hücresi beynine ulaşana kadar türlü yollara sapar ama genelde bu yolculuk beyne varamadan elde son bulur.

not: bazı aklı kıt insanlar için söylüyorum kaynak bizzat kendi şahsıma ait arka tarafımdır yani tamamen özgün bi çalışmadır ve devamı gelecektir. tşkrler öptm kib bye.

senden cok konustuk biraz da benden bahsedelim yalvarırım


çökerim. cok pis çökerim hocu ben. haftasonu bana gelsene diyenin evinde bir ay 3 günlüğüne ziyarete gittiğim insanda 2 ay kalırım. misafiri olduğum yerde sigaram kahvem alınmazsa surat yaparım istenmiyomuşum gibi davranır odama kapanır sesli sesli ağlarım ev sahipliğinden memnun kalmadığım insanla da daha hayatta görüşmem ayrıca evet gittiğim yerde şahsıma ait oda isterim her dakka senin gudubet hayatından kesitler dinleyecek değilim yalnız kalmak da isteyebilirim. hem beni çağırcak gel diycek hem hayati ihtiyaclarımı gidermicek bi de manitam üstüste 3-5 gün geldi diye surat yapıcak. olmaz olsun öyle arkadaş. şerefsiz.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. buketi mi daha cok seviyosun beni mi tarzı pis konseptli çirkin sorularla muhatap olurum soran adamsa "tabiiyki buketi" derim kibarca sonucta elin herifi için hemcinsim bi insanı satcak kadar şerefsiz degilim sonra arkamdan kaşara bak elin adamlarını nası seviyo derler, duyarsam üzülür üzüntüden 5 kase sütlaç yerim.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. " ya sen süper bi kızsın her eve lazım senden bi tane ehe" tarzı pis konseptli sahtekar sevimliliklere maruz kalırım aynı insana "bi yüz lira versene la gelecek hafta ödicem" diye mesaj attığımda "bende de yok şeker pztesiye kadar 10 lira var sıçtık."şeklinde bi dönüşle karşılaşırım. o pztesi sonucta gercekten gelecek haftaya tekabül eden bi zaman dilimidir ve bi mesajla zorlayabilcegim bütün yollarımı tıkar vicdanless.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevişirim ama şu sıralar sevişemiyorum teşekkürler öptüm kib bye.