2 Ocak 2011 Pazar

tontiş ile pompişin ibretlik hikayesi okuyanları hayrete düşürmeye devam ediyor

pompişin en büyük hayali günün birinde bi buzdolabı sahibi olmakmış. buzdolapları hakkında o kadar cok şey duymuş o kadar cok şey okumuştu ki miyop olmasına rağmen 3 km öteden hangi buzdolabının kaç litre içhacmi var hangisi a sınıfı hangisi b sınıfı hangisi bi hıyarı en uzun ömürlü hale getirir hepsini biliyormuş. kartondan yaptığı buzdolabında pratikler yapıyor 3. rafa armutları diziyor derin dondurucu diye yukardan yırttığı bölmeye eltisine diktirdiği et şeklindeki kırmızı ufak minderleri koyuyor karton kapağına kah mavi kalemle ekonomik mod yazıyor kah onun üstüne bi çizgi cekip paraya kıyarak -75 derecede çalıştırıyormuş.
tontişin ise pompiş kadar elektroniğe merakı yokmuş. sırf pompişle ortak bitakım eylemlerde bulunmak adına arada karton kapağı kaldırıp armutların yerini degiştiriyor rafların tozunu alıyormuş. derken pompiş bir gün aniden doğası gereği ortadan kaybolmuş. tontiş de karton kutunun içinde domates yetiştirmeye başlamış.
bigün yetiştirdiği domateslerden biri dile gelmiş ve konuşmaya başlamış.
domatesler doğaları gereği filemenkçe konustuklarından tontiş dediklerinden hiç bişey anlamamış ve doğası gereği sinirlenerek onu dalından kopararak menemen yapmaya karar vermiş.
tontiş bıçakla domatesi ortadan ikiye böldüğünde gözlerine inanamamış. domatesin içinde rusça pompiş yazıyormuş. bu durumdan gercekten ibret alan tontiş bir daha pompiş yapmamış kesip atmış.

Narkotikten Şok Baskın


az önce mutfakta yiyebilecegim değerli bişiler ararken düdüklü tencerenin içine bakasım geldi resmen şeytan dürttü amkum düdüklü tencerenin kapagını actığımda karşılaştığım manzara dehşet vericiydi içinde vinstonundan camelına kadar envai çeşit sigaranın dallar halinde zulalandığını gördüm evet, nerden baksan 100 dal sigara O_o annem benim paketten saat aşırı arakladığı sigaraları zulalamış meğersem ben de "mümkün degil hacı ya ben hangi ara içiom bu kadar sigarayı", "yuh amkum paketi daha yeni açtım ya" diye kendim kendime ağlanıyorum burda aylardır. bi de arada gelip elimde sigarayı gördükçe "iç iç geberecen yakında" "sen daha yeni söndürmedin mi sigaranı" ben öksürünce "günde iki paket sigara içersen olcagı bu iç sen daha iç" gibi psikojik oyunlarla beni 2 paket sigara içtiğime ikna etmiş meğersem. kobay olmuşum evde üzerimde ne tür psikolojik oyunlar dönmüş haberim yok. şu yaşta paketimi memelerimin arasında taşımaya mahkum edildim bundan sonra ordan cıkarıp yakcam ayrıca şu an düdüklü tencerenin içinden şahsıma ait sigaraların 30-35 dalını dolaptaki gri elbisenin eteğine sakladım. yarın gittiğimde o dallardan en az 10 tanesi eksik cıkmazsa ben de nobanik degilim. evde yeni heycanlar yaşanıyor.

1 Ocak 2011 Cumartesi

Odamdayken Düşünecek Çok Vaktim Oldu


vannaytsitend nedir bilmezken fakbadilik müessesesinde saygınlık kazanmaya çalışırken buldum kendimi. tek gecelik aldatmayı kabullenemediği için koca kocayı boşamış insandım halbüki.
isyanım var lan.
bi kere benim 2005te yaptığım 5 yıllık kalkınma planına göre tapusu kendimin üstüne olan evde 4 aylık hamile olmam gerekiyordu. bi de şu 2011inde yaşadığım şu ilk güne bak.
pavyon kenefinde cıkanlara kolonya uzatan 70lerin ünlü konsu tribinde içtim dün gece, rakıma meze edebilecegim bi serdar ortaç bi ebru gündeş secenegi varken üstelik. 3. dubleye geldiğimde 5. kalıp peynirimden bi lokma bişey kalmıştı. içecek yerim olmasına rağmen yiyecek yerim kalmadığından rakıyı bi kenara koydum ve düşünmeye başladım.
her yeni yılda açılan beyaz sayfanın tam ortasına gelip sıcacak biri mutlaka cıkıyor. görünen o ki dünya iyisi melaike bi insanken orospucocugunun önde gideni olmak gibi bi plan da yalan. özünde iyi bi insansın neticede çok özünde olabilir hatta özünün özünde bile olabilir ama iyisin. bunu degiştiremezsin.

bi ara gelir bu yazıyı toplar bi yere bağlarım diye umuyorum ama şimdi gitmem lazım çoafedersiniz motoru bozmuşum. o son leblebiyi yemicektim hocu.