1 Ocak 2011 Cumartesi

Odamdayken Düşünecek Çok Vaktim Oldu


vannaytsitend nedir bilmezken fakbadilik müessesesinde saygınlık kazanmaya çalışırken buldum kendimi. tek gecelik aldatmayı kabullenemediği için koca kocayı boşamış insandım halbüki.
isyanım var lan.
bi kere benim 2005te yaptığım 5 yıllık kalkınma planına göre tapusu kendimin üstüne olan evde 4 aylık hamile olmam gerekiyordu. bi de şu 2011inde yaşadığım şu ilk güne bak.
pavyon kenefinde cıkanlara kolonya uzatan 70lerin ünlü konsu tribinde içtim dün gece, rakıma meze edebilecegim bi serdar ortaç bi ebru gündeş secenegi varken üstelik. 3. dubleye geldiğimde 5. kalıp peynirimden bi lokma bişey kalmıştı. içecek yerim olmasına rağmen yiyecek yerim kalmadığından rakıyı bi kenara koydum ve düşünmeye başladım.
her yeni yılda açılan beyaz sayfanın tam ortasına gelip sıcacak biri mutlaka cıkıyor. görünen o ki dünya iyisi melaike bi insanken orospucocugunun önde gideni olmak gibi bi plan da yalan. özünde iyi bi insansın neticede çok özünde olabilir hatta özünün özünde bile olabilir ama iyisin. bunu degiştiremezsin.

bi ara gelir bu yazıyı toplar bi yere bağlarım diye umuyorum ama şimdi gitmem lazım çoafedersiniz motoru bozmuşum. o son leblebiyi yemicektim hocu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder