
bitakım totolojik önermelerim var hepsi şahsımın çıkarlarını koruyacak cinsten inanmayan google kullansın görcek ki ben haklıyım -eger tabi google kullanmayı biliyorsa, google'a "abu gadın laf mı gonuşuyo ne diyo bu allasen" diye sormasın, teknolojiden bilimden anlasın mümkünse. ben nası ilişkiden anlıyorsam insan sarrafıysam o da üstüne düşeni yapsın.
totolojik önerme 1: bir kadın ağlıyorsa bilinki sinirdendir. kavgada galibiyet çabası yoktur o an bu yüzden galip gelemeyecegini anladığı anda muslukları açmak gibi basitçe bi eyleme başvurmaz kadın dediğin. sinir anında aorttan cıkan sinir hücresi beyne giderken göz pınarındaki salgı bezine carpmış, ordaki mitekondriyal baskıya dayanamayan bez parçaları birbiriyle dalaşmaya başlamış, bizim aorttan cıkan sinir hücresi salgı bezinde bi kaosa neden olduğundan bezden kaçan kurtulmuş, yanaktan aşşa pervasızca salıvermiştir kendini. bilimsel açıklaması da budur dediğim gibi inanmayan google'a baksın.
totolojik önerme 2: bir erkek siz kavga etmeye, hırgür cıkarmaya çalışırken gülüyorsa bilinki götü kocamandır veya geydir toptur en olmadı kesin darmabumdur. çünkü insan olan karşısındaki burnundan solurken sajdlksad demez ahahaha hiç demez. bu gülüşlere "noldo yarram gücüne mi gitti bak benim gitmiyor cünkü zerre sikimde degilsin" anlamı yükleyen birey coktan kaybetmiştir cünkü komplekslidir ve muhtemeldir onun da götü kocamandır. bunun bilimsel bi açıklaması yok tamamen şahsi kanaatim
totolojik önerme 3:bir erkek hayır dediğinde bunun tek anlamı vardır o da "tamam senin degin olsun". bu yüzdendirki kadın isteginin gerçekleşmesini dört gözle bekler.bekler.bekler.bekler.bekler.evet beklemeye devam eder. beklemekten sıkıldığı an pislik gibi davranma hakkını saklı tutar yol verme hakkını da keza öyle.
totolojik önerme 4:erkeklerin hayatlarında kadın yoktur kadınlar vardır bunu baştan kabul etmek her bir kadının ayrı ayrı görevidir cünkü erkek doğası geregi özgürdür cokeşlidir geydir. erkegin sikinden cıkan ego hücresi beynine ulaşana kadar türlü yollara sapar ama genelde bu yolculuk beyne varamadan elde son bulur.
not: bazı aklı kıt insanlar için söylüyorum kaynak bizzat kendi şahsıma ait arka tarafımdır yani tamamen özgün bi çalışmadır ve devamı gelecektir. tşkrler öptm kib bye.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder