
çökerim. cok pis çökerim hocu ben. haftasonu bana gelsene diyenin evinde bir ay 3 günlüğüne ziyarete gittiğim insanda 2 ay kalırım. misafiri olduğum yerde sigaram kahvem alınmazsa surat yaparım istenmiyomuşum gibi davranır odama kapanır sesli sesli ağlarım ev sahipliğinden memnun kalmadığım insanla da daha hayatta görüşmem ayrıca evet gittiğim yerde şahsıma ait oda isterim her dakka senin gudubet hayatından kesitler dinleyecek değilim yalnız kalmak da isteyebilirim. hem beni çağırcak gel diycek hem hayati ihtiyaclarımı gidermicek bi de manitam üstüste 3-5 gün geldi diye surat yapıcak. olmaz olsun öyle arkadaş. şerefsiz.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. buketi mi daha cok seviyosun beni mi tarzı pis konseptli çirkin sorularla muhatap olurum soran adamsa "tabiiyki buketi" derim kibarca sonucta elin herifi için hemcinsim bi insanı satcak kadar şerefsiz degilim sonra arkamdan kaşara bak elin adamlarını nası seviyo derler, duyarsam üzülür üzüntüden 5 kase sütlaç yerim.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. " ya sen süper bi kızsın her eve lazım senden bi tane ehe" tarzı pis konseptli sahtekar sevimliliklere maruz kalırım aynı insana "bi yüz lira versene la gelecek hafta ödicem" diye mesaj attığımda "bende de yok şeker pztesiye kadar 10 lira var sıçtık."şeklinde bi dönüşle karşılaşırım. o pztesi sonucta gercekten gelecek haftaya tekabül eden bi zaman dilimidir ve bi mesajla zorlayabilcegim bütün yollarımı tıkar vicdanless.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevişirim ama şu sıralar sevişemiyorum teşekkürler öptüm kib bye.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder