iyi geceler cınım

21 Kasım 2010 Pazar

milyonlarca kere yeni kayıta tıklarım ben bugün o zaman

bir loser olduğunuzu nasıl anlarsınız konulu bi panel düzenledim kimse gelmedi la.
Gönderen şşş bak bi zaman: 08:06 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

10 Kasım 2010 Çarşamba

müstehzi bi ifade takındı ve sonra dedi ki;

gideyim de bi aynaya bakayım bakayım güzel takınabilmiş miyim.
Gönderen şşş bak bi zaman: 04:11 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

gÖsleRin dOğuYor geCeLeriMe

böyle bi kayıt bulunamadı
Gönderen şşş bak bi zaman: 04:08 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

İzleyiciler

Blog Arşivi

  • ►  2011 (3)
    • ►  Ocak (3)
  • ▼  2010 (9)
    • ►  Aralık (2)
    • ▼  Kasım (3)
      • milyonlarca kere yeni kayıta tıklarım ben bugün o ...
      • müstehzi bi ifade takındı ve sonra dedi ki;
      • gÖsleRin dOğuYor geCeLeriMe
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (3)

Hakkımda

Fotoğrafım
şşş bak bi
Profilimin tamamını görüntüle
Harikalar Tic. teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.