pompişin en büyük hayali günün birinde bi buzdolabı sahibi olmakmış. buzdolapları hakkında o kadar cok şey duymuş o kadar cok şey okumuştu ki miyop olmasına rağmen 3 km öteden hangi buzdolabının kaç litre içhacmi var hangisi a sınıfı hangisi b sınıfı hangisi bi hıyarı en uzun ömürlü hale getirir hepsini biliyormuş. kartondan yaptığı buzdolabında pratikler yapıyor 3. rafa armutları diziyor derin dondurucu diye yukardan yırttığı bölmeye eltisine diktirdiği et şeklindeki kırmızı ufak minderleri koyuyor karton kapağına kah mavi kalemle ekonomik mod yazıyor kah onun üstüne bi çizgi cekip paraya kıyarak -75 derecede çalıştırıyormuş.
tontişin ise pompiş kadar elektroniğe merakı yokmuş. sırf pompişle ortak bitakım eylemlerde bulunmak adına arada karton kapağı kaldırıp armutların yerini degiştiriyor rafların tozunu alıyormuş. derken pompiş bir gün aniden doğası gereği ortadan kaybolmuş. tontiş de karton kutunun içinde domates yetiştirmeye başlamış.
bigün yetiştirdiği domateslerden biri dile gelmiş ve konuşmaya başlamış.
domatesler doğaları gereği filemenkçe konustuklarından tontiş dediklerinden hiç bişey anlamamış ve doğası gereği sinirlenerek onu dalından kopararak menemen yapmaya karar vermiş.
tontiş bıçakla domatesi ortadan ikiye böldüğünde gözlerine inanamamış. domatesin içinde rusça pompiş yazıyormuş. bu durumdan gercekten ibret alan tontiş bir daha pompiş yapmamış kesip atmış.
iyi geceler cınım
2 Ocak 2011 Pazar
Narkotikten Şok Baskın

az önce mutfakta yiyebilecegim değerli bişiler ararken düdüklü tencerenin içine bakasım geldi resmen şeytan dürttü amkum düdüklü tencerenin kapagını actığımda karşılaştığım manzara dehşet vericiydi içinde vinstonundan camelına kadar envai çeşit sigaranın dallar halinde zulalandığını gördüm evet, nerden baksan 100 dal sigara O_o annem benim paketten saat aşırı arakladığı sigaraları zulalamış meğersem ben de "mümkün degil hacı ya ben hangi ara içiom bu kadar sigarayı", "yuh amkum paketi daha yeni açtım ya" diye kendim kendime ağlanıyorum burda aylardır. bi de arada gelip elimde sigarayı gördükçe "iç iç geberecen yakında" "sen daha yeni söndürmedin mi sigaranı" ben öksürünce "günde iki paket sigara içersen olcagı bu iç sen daha iç" gibi psikojik oyunlarla beni 2 paket sigara içtiğime ikna etmiş meğersem. kobay olmuşum evde üzerimde ne tür psikolojik oyunlar dönmüş haberim yok. şu yaşta paketimi memelerimin arasında taşımaya mahkum edildim bundan sonra ordan cıkarıp yakcam ayrıca şu an düdüklü tencerenin içinden şahsıma ait sigaraların 30-35 dalını dolaptaki gri elbisenin eteğine sakladım. yarın gittiğimde o dallardan en az 10 tanesi eksik cıkmazsa ben de nobanik degilim. evde yeni heycanlar yaşanıyor.
1 Ocak 2011 Cumartesi
Odamdayken Düşünecek Çok Vaktim Oldu

vannaytsitend nedir bilmezken fakbadilik müessesesinde saygınlık kazanmaya çalışırken buldum kendimi. tek gecelik aldatmayı kabullenemediği için koca kocayı boşamış insandım halbüki.
isyanım var lan.
bi kere benim 2005te yaptığım 5 yıllık kalkınma planına göre tapusu kendimin üstüne olan evde 4 aylık hamile olmam gerekiyordu. bi de şu 2011inde yaşadığım şu ilk güne bak.
pavyon kenefinde cıkanlara kolonya uzatan 70lerin ünlü konsu tribinde içtim dün gece, rakıma meze edebilecegim bi serdar ortaç bi ebru gündeş secenegi varken üstelik. 3. dubleye geldiğimde 5. kalıp peynirimden bi lokma bişey kalmıştı. içecek yerim olmasına rağmen yiyecek yerim kalmadığından rakıyı bi kenara koydum ve düşünmeye başladım.
her yeni yılda açılan beyaz sayfanın tam ortasına gelip sıcacak biri mutlaka cıkıyor. görünen o ki dünya iyisi melaike bi insanken orospucocugunun önde gideni olmak gibi bi plan da yalan. özünde iyi bi insansın neticede çok özünde olabilir hatta özünün özünde bile olabilir ama iyisin. bunu degiştiremezsin.
bi ara gelir bu yazıyı toplar bi yere bağlarım diye umuyorum ama şimdi gitmem lazım çoafedersiniz motoru bozmuşum. o son leblebiyi yemicektim hocu.
26 Aralık 2010 Pazar
güvercin teyze

bitakım totolojik önermelerim var hepsi şahsımın çıkarlarını koruyacak cinsten inanmayan google kullansın görcek ki ben haklıyım -eger tabi google kullanmayı biliyorsa, google'a "abu gadın laf mı gonuşuyo ne diyo bu allasen" diye sormasın, teknolojiden bilimden anlasın mümkünse. ben nası ilişkiden anlıyorsam insan sarrafıysam o da üstüne düşeni yapsın.
totolojik önerme 1: bir kadın ağlıyorsa bilinki sinirdendir. kavgada galibiyet çabası yoktur o an bu yüzden galip gelemeyecegini anladığı anda muslukları açmak gibi basitçe bi eyleme başvurmaz kadın dediğin. sinir anında aorttan cıkan sinir hücresi beyne giderken göz pınarındaki salgı bezine carpmış, ordaki mitekondriyal baskıya dayanamayan bez parçaları birbiriyle dalaşmaya başlamış, bizim aorttan cıkan sinir hücresi salgı bezinde bi kaosa neden olduğundan bezden kaçan kurtulmuş, yanaktan aşşa pervasızca salıvermiştir kendini. bilimsel açıklaması da budur dediğim gibi inanmayan google'a baksın.
totolojik önerme 2: bir erkek siz kavga etmeye, hırgür cıkarmaya çalışırken gülüyorsa bilinki götü kocamandır veya geydir toptur en olmadı kesin darmabumdur. çünkü insan olan karşısındaki burnundan solurken sajdlksad demez ahahaha hiç demez. bu gülüşlere "noldo yarram gücüne mi gitti bak benim gitmiyor cünkü zerre sikimde degilsin" anlamı yükleyen birey coktan kaybetmiştir cünkü komplekslidir ve muhtemeldir onun da götü kocamandır. bunun bilimsel bi açıklaması yok tamamen şahsi kanaatim
totolojik önerme 3:bir erkek hayır dediğinde bunun tek anlamı vardır o da "tamam senin degin olsun". bu yüzdendirki kadın isteginin gerçekleşmesini dört gözle bekler.bekler.bekler.bekler.bekler.evet beklemeye devam eder. beklemekten sıkıldığı an pislik gibi davranma hakkını saklı tutar yol verme hakkını da keza öyle.
totolojik önerme 4:erkeklerin hayatlarında kadın yoktur kadınlar vardır bunu baştan kabul etmek her bir kadının ayrı ayrı görevidir cünkü erkek doğası geregi özgürdür cokeşlidir geydir. erkegin sikinden cıkan ego hücresi beynine ulaşana kadar türlü yollara sapar ama genelde bu yolculuk beyne varamadan elde son bulur.
not: bazı aklı kıt insanlar için söylüyorum kaynak bizzat kendi şahsıma ait arka tarafımdır yani tamamen özgün bi çalışmadır ve devamı gelecektir. tşkrler öptm kib bye.
senden cok konustuk biraz da benden bahsedelim yalvarırım

çökerim. cok pis çökerim hocu ben. haftasonu bana gelsene diyenin evinde bir ay 3 günlüğüne ziyarete gittiğim insanda 2 ay kalırım. misafiri olduğum yerde sigaram kahvem alınmazsa surat yaparım istenmiyomuşum gibi davranır odama kapanır sesli sesli ağlarım ev sahipliğinden memnun kalmadığım insanla da daha hayatta görüşmem ayrıca evet gittiğim yerde şahsıma ait oda isterim her dakka senin gudubet hayatından kesitler dinleyecek değilim yalnız kalmak da isteyebilirim. hem beni çağırcak gel diycek hem hayati ihtiyaclarımı gidermicek bi de manitam üstüste 3-5 gün geldi diye surat yapıcak. olmaz olsun öyle arkadaş. şerefsiz.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. buketi mi daha cok seviyosun beni mi tarzı pis konseptli çirkin sorularla muhatap olurum soran adamsa "tabiiyki buketi" derim kibarca sonucta elin herifi için hemcinsim bi insanı satcak kadar şerefsiz degilim sonra arkamdan kaşara bak elin adamlarını nası seviyo derler, duyarsam üzülür üzüntüden 5 kase sütlaç yerim.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. " ya sen süper bi kızsın her eve lazım senden bi tane ehe" tarzı pis konseptli sahtekar sevimliliklere maruz kalırım aynı insana "bi yüz lira versene la gelecek hafta ödicem" diye mesaj attığımda "bende de yok şeker pztesiye kadar 10 lira var sıçtık."şeklinde bi dönüşle karşılaşırım. o pztesi sonucta gercekten gelecek haftaya tekabül eden bi zaman dilimidir ve bi mesajla zorlayabilcegim bütün yollarımı tıkar vicdanless.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevişirim ama şu sıralar sevişemiyorum teşekkürler öptüm kib bye.
21 Kasım 2010 Pazar
milyonlarca kere yeni kayıta tıklarım ben bugün o zaman
bir loser olduğunuzu nasıl anlarsınız konulu bi panel düzenledim kimse gelmedi la.
10 Kasım 2010 Çarşamba
müstehzi bi ifade takındı ve sonra dedi ki;
gideyim de bi aynaya bakayım bakayım güzel takınabilmiş miyim.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)