26 Aralık 2010 Pazar

güvercin teyze


bitakım totolojik önermelerim var hepsi şahsımın çıkarlarını koruyacak cinsten inanmayan google kullansın görcek ki ben haklıyım -eger tabi google kullanmayı biliyorsa, google'a "abu gadın laf mı gonuşuyo ne diyo bu allasen" diye sormasın, teknolojiden bilimden anlasın mümkünse. ben nası ilişkiden anlıyorsam insan sarrafıysam o da üstüne düşeni yapsın.
totolojik önerme 1: bir kadın ağlıyorsa bilinki sinirdendir. kavgada galibiyet çabası yoktur o an bu yüzden galip gelemeyecegini anladığı anda muslukları açmak gibi basitçe bi eyleme başvurmaz kadın dediğin. sinir anında aorttan cıkan sinir hücresi beyne giderken göz pınarındaki salgı bezine carpmış, ordaki mitekondriyal baskıya dayanamayan bez parçaları birbiriyle dalaşmaya başlamış, bizim aorttan cıkan sinir hücresi salgı bezinde bi kaosa neden olduğundan bezden kaçan kurtulmuş, yanaktan aşşa pervasızca salıvermiştir kendini. bilimsel açıklaması da budur dediğim gibi inanmayan google'a baksın.
totolojik önerme 2: bir erkek siz kavga etmeye, hırgür cıkarmaya çalışırken gülüyorsa bilinki götü kocamandır veya geydir toptur en olmadı kesin darmabumdur. çünkü insan olan karşısındaki burnundan solurken sajdlksad demez ahahaha hiç demez. bu gülüşlere "noldo yarram gücüne mi gitti bak benim gitmiyor cünkü zerre sikimde degilsin" anlamı yükleyen birey coktan kaybetmiştir cünkü komplekslidir ve muhtemeldir onun da götü kocamandır. bunun bilimsel bi açıklaması yok tamamen şahsi kanaatim
totolojik önerme 3:bir erkek hayır dediğinde bunun tek anlamı vardır o da "tamam senin degin olsun". bu yüzdendirki kadın isteginin gerçekleşmesini dört gözle bekler.bekler.bekler.bekler.bekler.evet beklemeye devam eder. beklemekten sıkıldığı an pislik gibi davranma hakkını saklı tutar yol verme hakkını da keza öyle.
totolojik önerme 4:erkeklerin hayatlarında kadın yoktur kadınlar vardır bunu baştan kabul etmek her bir kadının ayrı ayrı görevidir cünkü erkek doğası geregi özgürdür cokeşlidir geydir. erkegin sikinden cıkan ego hücresi beynine ulaşana kadar türlü yollara sapar ama genelde bu yolculuk beyne varamadan elde son bulur.

not: bazı aklı kıt insanlar için söylüyorum kaynak bizzat kendi şahsıma ait arka tarafımdır yani tamamen özgün bi çalışmadır ve devamı gelecektir. tşkrler öptm kib bye.

senden cok konustuk biraz da benden bahsedelim yalvarırım


çökerim. cok pis çökerim hocu ben. haftasonu bana gelsene diyenin evinde bir ay 3 günlüğüne ziyarete gittiğim insanda 2 ay kalırım. misafiri olduğum yerde sigaram kahvem alınmazsa surat yaparım istenmiyomuşum gibi davranır odama kapanır sesli sesli ağlarım ev sahipliğinden memnun kalmadığım insanla da daha hayatta görüşmem ayrıca evet gittiğim yerde şahsıma ait oda isterim her dakka senin gudubet hayatından kesitler dinleyecek değilim yalnız kalmak da isteyebilirim. hem beni çağırcak gel diycek hem hayati ihtiyaclarımı gidermicek bi de manitam üstüste 3-5 gün geldi diye surat yapıcak. olmaz olsun öyle arkadaş. şerefsiz.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. buketi mi daha cok seviyosun beni mi tarzı pis konseptli çirkin sorularla muhatap olurum soran adamsa "tabiiyki buketi" derim kibarca sonucta elin herifi için hemcinsim bi insanı satcak kadar şerefsiz degilim sonra arkamdan kaşara bak elin adamlarını nası seviyo derler, duyarsam üzülür üzüntüden 5 kase sütlaç yerim.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevilirim. " ya sen süper bi kızsın her eve lazım senden bi tane ehe" tarzı pis konseptli sahtekar sevimliliklere maruz kalırım aynı insana "bi yüz lira versene la gelecek hafta ödicem" diye mesaj attığımda "bende de yok şeker pztesiye kadar 10 lira var sıçtık."şeklinde bi dönüşle karşılaşırım. o pztesi sonucta gercekten gelecek haftaya tekabül eden bi zaman dilimidir ve bi mesajla zorlayabilcegim bütün yollarımı tıkar vicdanless.
ortamların sempatik tontişi olduğumdan genelde sevişirim ama şu sıralar sevişemiyorum teşekkürler öptüm kib bye.

21 Kasım 2010 Pazar

16 Ekim 2010 Cumartesi

kinci ve biraz da mağrur

son günlerde cok pis bileniyorum yakalasam ağzının ortasına ortasına vurasım var saçını başını yolup üstünü başını parçalayıp iffetine leke süresim var. hayır zate soğuktan bütün loblarım titreşim halinde bi de insan olana bu kadar asabiyet yüklenmez ki. pislik gibi insanlar yerküreden siktirolup gitmeyecekse bileyim ben de bi önlemini alayım misal inthar komandosu olayım. komandoluk iyidir zihni dinç tutar.

istanbulda en cok neyi özledin dese biri hiç acımam inririm bastonu bıngıldığına. bana böyle sorularla gelmeyin ya insanlıktan nasibimi alamamışım ki ben daha özlem gibi hissiyatlara sahip olayım. şaka la şaka hislenebiliyorum bazen ama şu an degil. o kuyruğu sallarken iyiydi ama dik tutmaya gelince abartıyorum. pislik gibi davrancaksın bok yerine koymıcaksın kızım derken bi bakıyorum kinlendikçe kinlenmiş gözleri pörtlettikçe pörtletmişim. var yaaaa BİTTİN SEN OOLOM!!!!!!
piçak:

26 Eylül 2010 Pazar

sinekler ve monitörler...

sinek dediğimiz hayvanı örümcekten ayıran en önemli özelliği şüphesiz uçabilmesidir. gövdesinin iki yanında duran kanat denen oluşumlar uçmaya yarar ve muhtemelen insan kulağının duyamayacağı titreşimlere yol açar, bu titreşimler çoğu zaman pırrr şeklinde bir ses öbeğine dönüşürken kimi sakat sineklerde fırrr şeklinde bir ses öbeği meydana gelebilir.
sineğin ve örümcegin en önemli ortak noktası boşaltım yapmasıdır. her iki cinsi hayvan da gerek kaka olarak sıçmak gerekse bok olarak yuvarlamak yöntemiyle boşaltım denen işlevi gerçekleştirir.
asırlar önce yerleşik hayata geçen ağ üstünde yaşamaktan arta kalan boş zamanlarında ilmik ilmik nakış nakış ağ ören örümcek sinekten farklı olarak hobi sahibi bir mahlükattır.
hal böyleyken sormak isterim ki "e be amına koduumun hayvanı hakteela sana o iki kanadı uçman için verdiyse dal dala konsana yerleşik hayat senin neyine. o monitörün köşesine yuva kurmak isteyen bi örümcek olsa hak vercem ama sen bi sineksin ibneliğin alemi yok kak git biraz dolaş gez toz ne biliim gecelere ak bişi yap monitörün köşesine sıçıp durma allaşkına. bu da bi monitör netice allah vergisi bi oluşum ben hergün senin bokunu monitörün köşesinden tırnaklarımla kazımak zorunda mıyım. şaka la şaka taam bezle siliyo olabilirim ama sen de biraz anlayışlı ol o kanatların hakkını ver kakan geldiğinde git balkona yap hiç degilse. hayır kedi de degilsin ki gideyim sana kum alayım oraya sıç. fitifiti skişmeyi bilion afedersin annem görmüş geçen kıstırmışın sineğin bi tanesini monitörün köşesine hay allah senin belanı versin ya ben bile annemin yanında çok afedersin fikfik yapmıom. büyük o terbiyesiz! şimdi uç git gözüm görmesin seni."

kahvaltıda kaybolan yarım simidin akıbeti

geç kalkıyorum o yüzden tek başıma kahvaltı yapıyorum. sabah kalktığımda masada bi bucuk simit vardı birini yedim yarım olanı ekmek sepetine koydum. akşamüstü saat 5 sularında ekmek sepetine baktığımda yarım simit orda degildi. annem mutfakta usulca yanıma sokulup aniden "napıosun" diye sorunca heyecanla yerimden sıçrayarak "ben buraya yarım bi simit koymuştum onu yiycektim içim kıyılmış ehe mehe" dedim. sonra annem gözleriyle bişeyler anlatmaya başladı.
"o simidi ben yemedim" der gibi bakıyordu. " ben de sen yemediysen kim yedi amkum" der gibi baktım ve odama döndüm. ama aklım kaybolan yarım simitteydi hala. emin olmak için odasına uyumaya giden annemin yanına gittim sessizce yatağa yaklaştım. parmak uçlarımla dudaklarını araladım ve dişlerini kontrol etmeye başladım. gerçekten tek bi susam tanesi bile yoktu.

peki o simidi annem yemediyse kim yemişti? durum daha karmaşık bi hal almadan odama gittim ve vepkemden fotoğraf çekinmeye başladım. ordan oraya kaybolan yarım simitin peşinde savrulmaktan yıpranmıştım "biraz mola" der gibi baktım ve mauğsa öyle tıktım.

25 Eylül 2010 Cumartesi

bir erkekte olması gereken birkaç özellik veya birkaç erkekte olması gereken üçbeş özellik ya da üçbeş erkekte hay amkum


1. koç veya akrep veya ikizler burcu olmak
2. puahaha diye gülmemek
3. alkol kullanmamak
4. sigara kullanmamak
5. kumar kullanmamak
6. şaka la şaka
7. ama puahaha diye gülmese iyi olur
8. soner kabadayı atkısı takmamak
9. muhasebeci ve emlakçı olmamak
10. renkli lens takmamak
11. renksiz lens takmamak
12. insan olmak bi rahatsızlığı varsa gözlük takmak
13. rahatsızlığı gözle alakalıysa gözlük takmak
14. 90 dakka 6 pas ve benzerlerini izlememek
15. izlencekse bi tanesini izlemek ntvspör müptelası olmamak
16. eğer idda oynamak kaçınılmazsa sallamamak,
dominik cumhuriyeti ligi futbol takımları hakkında bişey bilmeden iddada bulunmamak, atıp tutmamak, dedikodu yapmamak.
17. kirli çorabı kanepe minderinin arasına saklamamak, kirli sepetine atmaya üşeniyorsa yemek ama sonra sindirmesini de bilmek
18. evcil hayvana pezevenk veya orospuçocuğu şeklinde hitap etmemek bknz"orospucocuuna bak ya nası zıplıyo"
19. evcil olmayan hayvanın ağzına kol sokmamak
20. sevgilinin eline vermemek ağzına dayamamak, iki dakka insan olmak
21. ertesi gün hapı diye bişeyin olduğunu mümkünse unutmak spiral taktırmak rahmini aldırmak
22. burçlar hakkında hiç bi sik bilmemek yükselen burçtan bihaber olmak tanıştığa kıza ilk etapta burcun ne diye sormamak
23. etap dememek, eğreti durmamak, sırıtmamak
24. feysbukta poker daveti göndermemek, kabak ekmemek, inek istememek, kuzu hediye etmemek
25.böcekten korkmamak fareden tırsmamak yılandan ürkmemek örümceğe karşı öngaryılı olmamak
26.nefes almak.