26 Eylül 2010 Pazar

kahvaltıda kaybolan yarım simidin akıbeti

geç kalkıyorum o yüzden tek başıma kahvaltı yapıyorum. sabah kalktığımda masada bi bucuk simit vardı birini yedim yarım olanı ekmek sepetine koydum. akşamüstü saat 5 sularında ekmek sepetine baktığımda yarım simit orda degildi. annem mutfakta usulca yanıma sokulup aniden "napıosun" diye sorunca heyecanla yerimden sıçrayarak "ben buraya yarım bi simit koymuştum onu yiycektim içim kıyılmış ehe mehe" dedim. sonra annem gözleriyle bişeyler anlatmaya başladı.
"o simidi ben yemedim" der gibi bakıyordu. " ben de sen yemediysen kim yedi amkum" der gibi baktım ve odama döndüm. ama aklım kaybolan yarım simitteydi hala. emin olmak için odasına uyumaya giden annemin yanına gittim sessizce yatağa yaklaştım. parmak uçlarımla dudaklarını araladım ve dişlerini kontrol etmeye başladım. gerçekten tek bi susam tanesi bile yoktu.

peki o simidi annem yemediyse kim yemişti? durum daha karmaşık bi hal almadan odama gittim ve vepkemden fotoğraf çekinmeye başladım. ordan oraya kaybolan yarım simitin peşinde savrulmaktan yıpranmıştım "biraz mola" der gibi baktım ve mauğsa öyle tıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder