"o simidi ben yemedim" der gibi bakıyordu. " ben de sen yemediysen kim yedi amkum" der gibi baktım ve odama döndüm. ama aklım kaybolan yarım simitteydi hala. emin olmak için odasına uyumaya giden annemin yanına gittim sessizce yatağa yaklaştım. parmak uçlarımla dudaklarını araladım ve dişlerini kontrol etmeye başladım. gerçekten tek bi susam tanesi bile yoktu.
peki o simidi annem yemediyse kim yemişti? durum daha karmaşık bi hal almadan odama gittim ve vepkemden fotoğraf çekinmeye başladım. ordan oraya kaybolan yarım simitin peşinde savrulmaktan yıpranmıştım "biraz mola" der gibi baktım ve mauğsa öyle tıktım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder