sinek dediğimiz hayvanı örümcekten ayıran en önemli özelliği şüphesiz uçabilmesidir. gövdesinin iki yanında duran kanat denen oluşumlar uçmaya yarar ve muhtemelen insan kulağının duyamayacağı titreşimlere yol açar, bu titreşimler çoğu zaman pırrr şeklinde bir ses öbeğine dönüşürken kimi sakat sineklerde fırrr şeklinde bir ses öbeği meydana gelebilir.
sineğin ve örümcegin en önemli ortak noktası boşaltım yapmasıdır. her iki cinsi hayvan da gerek kaka olarak sıçmak gerekse bok olarak yuvarlamak yöntemiyle boşaltım denen işlevi gerçekleştirir.
asırlar önce yerleşik hayata geçen ağ üstünde yaşamaktan arta kalan boş zamanlarında ilmik ilmik nakış nakış ağ ören örümcek sinekten farklı olarak hobi sahibi bir mahlükattır.
hal böyleyken sormak isterim ki "e be amına koduumun hayvanı hakteela sana o iki kanadı uçman için verdiyse dal dala konsana yerleşik hayat senin neyine. o monitörün köşesine yuva kurmak isteyen bi örümcek olsa hak vercem ama sen bi sineksin ibneliğin alemi yok kak git biraz dolaş gez toz ne biliim gecelere ak bişi yap monitörün köşesine sıçıp durma allaşkına. bu da bi monitör netice allah vergisi bi oluşum ben hergün senin bokunu monitörün köşesinden tırnaklarımla kazımak zorunda mıyım. şaka la şaka taam bezle siliyo olabilirim ama sen de biraz anlayışlı ol o kanatların hakkını ver kakan geldiğinde git balkona yap hiç degilse. hayır kedi de degilsin ki gideyim sana kum alayım oraya sıç. fitifiti skişmeyi bilion afedersin annem görmüş geçen kıstırmışın sineğin bi tanesini monitörün köşesine hay allah senin belanı versin ya ben bile annemin yanında çok afedersin fikfik yapmıom. büyük o terbiyesiz! şimdi uç git gözüm görmesin seni."
süpersin bebeğim
YanıtlaSil